I prudutti

Vantaghji di u fogliu di fibra di vetru epossidica senza alogeni.

Avà l'epoxyfoglianantu à u mercatu pò esse divisu in halogen-free è halogen-free.The epoxy alogenufogliahè aghjuntu cù fluoru, cloru, bromu, iodu, astatine è altri elementi alogeni per ghjucà un rolu in ritardamentu di fiamma. Ancu l'elementu alogenu hè ritardante di fiamma, in casu hè brusgiatu, liberarà assai gasi tossichi, cum'è diossine. , benzofurans, etc., cù un gustu pisanti è un fumu grossu, hè faciule fà u cancer quandu entra in u corpu umanu è minaccia seriamente a vita è a salute.

""

Epoxy senza alogenifoglia, Per ottene l'effettu di ritardante di fiamma, l'aghjuntu principale hè l'elementu di nitrogenu di l'elementu di fosforu. Quandu a resina di fosforu hè brusgiata, hè riscaldata è decomposta per furmà l'acidu polifosforicu. L'acidu fosforicu poli pò furmà una strata di film protettivu nantu à a superficia. di a piastra epossidica, finisce u cuntattu direttu cù l'aria, ùn ci hè micca abbastanza ossigenu, u focu hè naturalmente extinguished.And a resina chì cuntene fosforu in a combustione pruducia gas incombustible, più ghjunghje l'effettu di ritardante di fiamma.

""

In più di esse ecologicu è ignifugo,epossidiche senza alogenifogliahannu tanti àutri vantaghji. Hè spessu usatu comu unmateriale insulating, cusì u funziunamentu di insulation hè assai bonu.It pò ghjucà u rolu di sustegnu è insulation di vari cumpunenti elettroni, in l 'ambienti duru, comu umidità, alta temperatura, ma dinù pò travaglià nurmale.Lamina epossidichi senza alogeni hannu dinù una bona termica. stabilità, grazia à l'elementi di nitrogenu è fosforu, a capacità di e molécule di azotu è fosforu di resina di mosse quandu si riscaldanu.

Dapoi uni pochi anni fà, l'Unione Europea hà pruibitu l'usu di fogli epossidichi senza alogeni, ma per via di l'altu costu di epossidichi senza alogeni.fogli, Ùn hè statu largamente utilizatu in Cina, è parechji pruduttori anu sempre aduprà epossidi alogenifoglias.With u sviluppu di l'ecunumia di China è u migliuramentu di a cuscenza di u populu di a prutezzione di l'ambiente, l'eccellente prestazione di bordu epossidicu senza alogeni hè stata bè ricevutu da e persone.Credu chì in un futuru vicinu, serà certamente populari.


Tempu di post: 22-mar-2021