I prudutti

In u 2020, a pruduzzione tutale di a Cina di prudutti compositi rinfurzati cù fibra di vetru era di circa 5,1 milioni di tunnellate, in crescita di 14,6 per centu annu annu.

DaFibra di vetru cinese oghje

Pocu tempu fà, l'Associazione di l'Industria di a Fibra di Vetro Chine hà publicatu u Rapportu nantu à u Rendimentu Ecunomicu di l'Industria di a Fibra di Vetro è di i Prodotti Chine in 2020 (Raportu CFIA-2021).U rapportu hà riassuntu u sviluppu di l'industria di i prudutti cumposti rinfurzati in fibra di vetru in Cina in 2020, è analizò u prucessu di sviluppu di l'industria daretu à i dati. .U focu di COVID-19 à l'iniziu di u 2020 hà avutu un impattu seriu nantu à l'imprese di produzzione di prudutti cumposti rinfurzati cù fibra di vetru in termini di reclutamentu, trasportu è acquisti, è un gran numaru di imprese hà cessatu a produzzione. In u sicondu trimestre, cù u forti sustegnu di i guverni cintrali è lucale, a maiò parte di l'imprese ripigliò a pruduzzione, ma certi PMI più chjuchi è più debuli cadunu in hibernazione, chì hà ancu migliurà u gradu di cuncentrazione industriale à una certa misura, è u voluminu di l'ordine di l'imprese "sopra à u regulamentu" anu aumentatu fermamente. .

20

Prodotti compositi termoindurenti rinforzati cù fibra di vetru: In 2020, u pruduzzione tutali di i prudutti cumposti thermosetting rinfurzati in fibra di vetru in Cina serà circa 3,01 milioni di tunnillati, cù una crescita annu di circa 30,9%. Forte crescita in u mercatu di l'energia eolica hè u fattore primariu daretu à u rapidu. crescita di pruduzzione. Sottu l'influenza di e pulitiche pertinenti, cum'è l'Avisu nantu à u Migliuramentu di a Pulitica nantu à a Tariffa Fee-in di l'energia eolica (Fagai Price [2019] No. 882), a capacità di l'energia eolica di novu installatu di China righjunghji 71,670 MW in 2020, cù un tassu di crescita annu di 178,7%! L'energia eolica hè diventata a forza motrice più putente per a ricuperazione è u sviluppu di u mercatu di prudutti compositi rinfurzati in fibra di vetro è in fibra di vetro. cuvernanza vi cresce da 8,6% è chì in a gestione di cunsirvazioni acqua da 4,5%, guidà a crescita di pruduzzioni di tubi winding, torri desulfurization è altri prudutti.

Prodotti compositi termoplastici rinfurzati cù fibra di vetru: In u 2020, a pruduzzione tutale di prudutti compositi termoplastici rinfurzati in fibra di vetru in Cina serà di circa 2,09 milioni di tunnellate, in calata di circa 2,79% annu. diminuitu da 2% annu-annu, soprattuttu a pruduzzione di i veiculi di passageru diminuite da 6,5%, chì hà avutu un grande impattu nantu à a calata di a pruduzzione di prudutti compositi termoplastici rinfurzati in fibra di vetru curta. U prucessu di produzzione di fibra di vetru longu è cuntinuu. I prudutti cumposti termoplastici rinfurzati cù fibra di vetru hè diventatu sempre più maturu, è i so vantaghji di prestazione è u putenziale di u mercatu sò intesu da più è più persone, è hè adupratu di più in più in i campi di trasportu logisticu, veiculi di trasportu, custruzzione, mudernu. agricultura, zootecnia è cusì.

(Creditu: Carl Jung)

21

Jiujiang Xinxing Insulation Material co., Ltd hè u fabricatore prufessiunale di prudutti compositi termoindurenti rinforzati in fibra di vetru - Lamina laminata in fibra di vetru epossidica. Per piacè cuntattateci da

E-mail:Sales1@xx-insulation.com

Tel: +86 15170255117

Attn: Linda You

U situ web: www.xx-insulation.com


Tempu di Postu: Apr-21-2021