I prudutti

U prughjettu di "R&D di materiali isolanti laminati resistenti à alta temperatura, alta resistenza è altu insulazione" hà passatu u cuntrollu di accettazione.

U 03 di ghjugnu di u 2021, u prughjettu di "R & S di materiali isolanti laminati resistenti à alta temperatura, alta resistenza è insulazione elevata" intrapresu da Jiujiang Xinxing Insulation Material Co., Ltd hà passatu l'ispezione di accettazione di l'Uffiziu di Scienza è Tecnulugia di u District di Lianxi. di a cità di Jiujiang.

nutizie 611

Stu prughjettu usa a sintesi è a ricerca di struttura moleculare di resina epossidica termoindurente. Un gruppu resistente à alta temperatura hè statu introduttu in a matrice di resina poliepossidica fenolica, Dota u materiale insulating cun alta resistenza à u calore, Produce una alta resistenza à u calore, una alta resistenza è un materiale isolante laminatu d'alta resistenza, migliurà a resistenza à u calore di i materiali insulating.

U materiale insulating hà e caratteristiche di resistenza à a temperatura alta, resistenza meccanica alta, insulazione alta, etc. Mostra una bona prestazione in a forza di curvatura, forza di trazione, resistenza d'insulazione dopu l'immersione è altre proprietà. U feedback hè bonu dopu usatu da i clienti, hè hà una larga gamma di campi d'applicazione è una bona pruspettiva di prumuzione .Tutti i paràmetri tecnichi sò megliu cà i requisiti di u standard naziunale GB / T 1303.4-2009.

L'applicazione di u prughjettu hà accettatu 10 brevetti d'invenzione, 1 patente di mudellu d'utilità autorizata. Sviluppatu 4 tippi ogni novu materiali è novi specificazioni, A produzzione à grande scala hè stata realizata.


Tempu di post: 11-ghjugnu-2021