I prudutti

Chì ghjè u fogliu d'insulazione SMC?

1,Isolamentu SMCfogliaintroduzione

Isolante SMCfogliahè stampatu da prudutti di poliester insaturatu in fibra di vetru rinforzatu laminati in parechji culori.Hè l'abbreviazione di compostu di molding Sheet.E materie prime principali sò GF (filatu speciale), UP (resina insaturata), additivi à bassa shrinkage, MD (filler) è diversi additivi.Hè apparsu prima in Auropa à u principiu di l'anni 1960, è hè statu sviluppatu in i Stati Uniti è in Giappone intornu à 1965. À a fine di l'anni 80, u nostru paese hà introduttu a linea di pruduzzione straniera avanzata SMC è a tecnulugia di produzzione.

4058308f30a0b5931309624e70c4ee7cb93ba3dd3a47adac24ee46d3683a04

2, Ccaratteristiche

U tavulinu d'insulazione SMC hà una forza meccanica alta, flame retardant, a resistenza di fuga hè seconda solu à UPM203;resistenza à l'arcu, forza dielettrica è resistenza à alta tensione;Bassa assorbimentu d'acqua, stabilità di taglia, piccula deformazione è altre caratteristiche.I prudutti di pannelli d'insulazione SMC sò principarmenti usati in partizioni d'insulazione di switchgear d'alta, media è bassa tensione.Prestazione di materiale compositu SMC, suluzione unica à u legnu, l'acciaio, a scatula di metru di plastica faciule da invechje, faciule da corrode, insulazione poveru, resistenza à u friddu, poveru, i difetti di una scarsa ritardanza di fiamma, una corta vita di serviziu, eccellenti proprietà di u metru di plastica rinfurzata di fibra di vetru. scatula, hà un sigillo assolutu impermeabile, prestazioni di corrosione, prevenzione di a robba di l'elettricità, senza bisognu di filu di terra, apparenza bella, avè un serratura nantu à a prutezzione è a sigillatura di sicurezza, longa vita di serviziu, scatula di distribuzione SMC / scatula di metru SMC / metru SMC FRP. box /SMC meter box hè largamente usatu in a trasfurmazioni di a reta di putenza rurale è a reta di putenza urbana.

3.Campu d'applicazione SMC

Industria elettrica: tutti i tipi di pannelli di partizione di l'armadiu di commutazione, pannelli di rivestimentu, supportu d'insulazione, supportu, copertura d'arcu, tubu d'arcu è vari tipi di insulatori,

Estintore d'arcu, supportu di cuntattu, splint d'autobus, scatula terminale di uscita di mutore, scatula di misuratore di l'electricità, etc.

Industria di l'automobile: paraurti di l'automobile, parafanghi, bidone di pneumatici di scorta, sediu, pannellu di strumenti, bordu dazzle, etc.

Industria di a custruzzione: ogni tipu di cisterna d'acqua di custruzzione alta, toilette sanitarie, pannelli decorativi è altri prudutti.

Industria Ferroviaria: lampione di signali, cornice di finestra di carru, cunchiglia di scatula di signale, etc.

Iv.Caratteristiche è vantaghji di u materiale SMC in l'industria di i pezzi d'auto

1, pesu ligeru

Per i stessi parti, u pesu di u materiale compositu SMC hè 20-30% più liggeru di l'acciaio, chì risponde à i requisiti di u campu di l'automobile per riduce u pesu di e parti mentre assicurendu a forza di e parti.Hè un pruduttu ideale di risparmiu energeticu in l'industria di l'automobile. In più, i cumpunenti SMC ùn sò micca solu risparmià energia è cunsumu d'energia, ma ancu cuntribuiscenu à a migliurà di l'ambiente.

2, prestazione fisica eccellente

E so proprietà fisiche ponu cumpete megliu cù i materiali metallichi, è ponu ancu mantene e proprietà meccaniche in cundizioni d'alta temperatura, hè termoplasticu generale incomparable, hè un materiale ideale per l'azzaru plasticu.

3, altu gradu di libertà di disignu integrazione

E caratteristiche di u flussu di materiale SMC è u prucessu di formatura determinanu chì parechje parte (cum'è pezzi di posizionamentu, connettori, rinforzi, flange è buchi, etc.) ponu ottene una stampatura una volta, ponu riduce u nùmeru di stampi, utensili è saldatura, assemblea è altri prucessi. , in modu di riduce significativamente u Costu, u funziunamentu di low cost di pezzi di pocu voluminu pò esse realizatu.

4, resistenza à a corrosione, bona resistenza à a curvatura, alta affidabilità

U materiale SMC stessu hè un materiale resistente à a corrosione, per quessa, ùn hà micca bisognu di fosfatazione per prevene a corrosione è migliurà a prestazione di ligame, cumparatu cù l'applicazioni di piastra SMC di metallo pò riduce i costi è risparmià energia.Per i pezzi di l'automobilistiche utilizati à l'esterno in cundizioni esterne duri

Parlendu, hè un tipu di materiale unicu.In cunfrontu cù a piastra d'acciaio è a piastra d'aluminiu, a piastra SMC hà una bona resistenza à l'impattu di l'uggetti stranieri è a capacità di rimborsu di denti è denti.

5,eccellente resistenza à u calore è u revestimentu

I prudutti SMC anu una bona resistenza à u calore.I prudutti SMC ponu mantene a stabilità dimensionale da -50 ° C à + 200 ° C dopu a liberazione.U materiale SMC hè u materiale più adattatu per a tecnulugia di spruzzatura di piastra d'acciaio, perchè SMC hà una espansione termica simili à l'acciaio.

Coefficient è resistenza à u calore, dopu à spraying i prudutti SMC pò esse guaritu à a stessa temperatura di u fornu cum'è u revestimentu d'acciaio.Inoltre, SMC hà una bona adattabilità di u prucessu, ancu s'è u bordu SMC ùn hà micca bisognu di trattamentu di fosfatazione, ma s'ellu hè limitatu da u prucessu di produzzione originale, ci vole à passà per u sistema di trattamentu di fosfatazione, u bordu SMC pò ancu risponde à i bisogni di questu aspettu, e parti SMC ponu ancu esse trattatu da u sistema di spraying elettroforesi (EDPO).

 


Tempu di post: 24-May-2022